Takuu- ja palautuskäytäntö

True Silkilla olemme sitoutuneet tuotteidemme laatuun ja asiakastyytyväisyyteen. Tuotteidemme luonteen ja tiukkojen hygieniakäytäntöjen vuoksi voimme hyväksyä takuupyyntöjä vain tietyin ehdoin.

Takuun kattavuus

Tuotteillamme on 14 päivän rajoitettu takuu toimituspäivästä alkaen. Takuu kattaa vain valmistusvirheet eikä koske seuraavia tilanteita:

  • Tuotteet, jotka on avattu, käytetty tai pidetty
  • Tilanteet, joissa asiakas ei vain pidä tuotteesta
  • Normaali kuluminen ja käytön jäljet
  • Vahingot, jotka johtuvat tapaturmista, väärinkäytöstä tai virheellisestä hoidosta
  • Muokatut tuotteet tai tuotteet, joita on käytetty muuhun kuin niiden alkuperäiseen käyttötarkoitukseen
  • Vahingot, jotka johtuvat hoito-ohjeiden noudattamatta jättämisestä

Huomio: Hygieniavaatimusten vuoksi tuotteiden tulee olla avaamattomia ja alkuperäisessä kunnossa sekä pakkauksessa, jotta takuutuki voidaan myöntää – ellei kyseessä ole todistettu valmistusvirhe.

Kuinka tehdä takuupyyntö

Aloittaaksesi takuuprosessin, lähetä sähköpostia osoitteeseen kontakt@truesilk.fi otsikolla “Takuuvaatimus” ja liitä mukaan seuraavat tiedot:

  • Tilauksesi numero
  • Selkeä kuvaus ongelmasta
  • Valokuvat tai video, jotka osoittavat vian selvästi

Käsittelemme pyyntösi 3–5 arkipäivän kuluessa.

Mahdolliset ratkaisut

Jos takuupyyntösi hyväksytään, voimme tarjota seuraavista vaihtoehdoista:

  • Korvaavan tuotteen
  • Hyvityksen alkuperäiselle maksutavallesi
  • Kaupan hyvityksen tai alennuksen tulevaa tilausta varten

Huomio: Palautuskustannuksia ei korvata, ellei toisin ole kirjallisesti sovittu.

Tärkeää tietää

  • Takuuvaatimus on tehtävä 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta
  • Hyväksymättä palautettuja tuotteita ei hyväksytä
  • Tämä takuu on voimassa vain, jos tuote on ostettu suoraan verkkosivustolta www.truesilk.fi

Jos sinulla on kysyttävää, asiakaspalvelumme auttaa mielellään osoitteessa kontakt@truesilk.fi.